Praha – Vody lokální tuzemské scény zčeřila před nedávnem aféra týkající se spotřebitelského konfliktu mezi lokální legendou a místním prodejcem sportovního vybavení.
Zdroj, jenž si přál zůstat v anonymitě, redakci potvrdil, že příležitostný scaybortista a spoluvlastník firmy HUO s.r.o. Míček byl spatřen v dopoledních hodinách na stalinském Lůzrplacu na desce nevídaných rozměrů. „Po ránu na STA nikdo nechodí, takže si můžeme na tamních trojkách zashreddit i my koloběžkáři. Myslel jsem, že to je třeba otec nějakého děcka, ale pak jsem viděl v podpaží tu věc. Vypadalo to jako z roku 2000,“ vypověděl očitý svědek.
Míček skutečně redakci později potvrdil, že se nejedná o jeho standartní šířku scaybortu: „Chtěl jsem si koupit 8.3, ale ukázalo se, že to je osmička.“ Případ bude nyní projednávat komise dobrého vkusu Lůzrplacu na základě stížnosti na porušení etického kodexu místní komunity.
Lokální prodejce sportovního náčiní Miroslav Kvapil kategoricky odmítá nést odpovědnost za škodu, která poškozenému scaybortistovi vznikla díky zpomalení progresu v rámci jarní přípravy na kvalifikační sezónu. „Naše společnost zprostředkovává pouze přeprodej sportovního vybavení a je připravena poskytnout poradenství při nákupu,“ říká Kvapil. „Pokud však zákazník tuto možnost nevyužije, je debil,“ dodává.
Navzdory nesnadné situaci, do které se Míček dostal, když se stal terčem jízlivých poznámek okolí, se snaží brát situaci pozitivně. Redakci se svěřil, že si je téměř jist, že náčiní, které neodpovídá soudobým nárokům nebude mít vliv na jeho výkony v nadcházející sezóně. „Trucky sem měl už dřív užší než skejt a taky mi to nevadilo. Alespoň teď každýho porazím ve zmrdovi,“ uzavírá kauzu Míček.
JK
