Plán byl víceméně jasnej: po vydařeným roku plným hromady scaybordinkových zvěrstev se na prosincový vydání vykašlat a lehkým výběrem si udělat best of 2020. To by ale nebyl letošní rok, aby nepřišla nějaká čára přes rozpočet. Za první 2 týdny v prosinci se mi sešlo tolik bizáru, že to nemá obdoby. Takže prosincovej scaybordink je díky tomu takový malý best of…
Myslím, že to začalo tím, že mi Jarda Koudelka poslal detail kalendáře od Maso Profit, se skejtem z Dekáče a salámem místo koleček. Sem si říkal, že to vyhrálo scaybordink 2020…
Pak se na scéně objeví „skateshop“ za kterým zjevně stojí Pavouk a Vintr, tvrdí, že prodávat desky za litr je vlastně zlodějna a co si máš vzít z tý reference na pelíšky mi není úplně zřejmý.
Krásnej popisek prodávanýho skejta na FB marketplacu, kde týpek prodává Maxův komplet s tím, že to je am. Napsal sám život.
Musím poděkovat Davidvi Luu, že na Insta upozornil na Dubajskou firmu, která šije obleky, že v tom prostě chceš udělat helo z desítek. Jejich sociální sítě jsou toho plný, tak jsem to postahoval.
Menší pozdvižení způsobila reklama politickeho hnutí #furtplnej s heslem „nezáleží jak jezdíš, ale jak u toho vypadáš“. Čili něco, čím se já utěšuju už léta. Jsem rad, ze to někdo dokázal monetizovat.
Prosincový scaybordink byl hodně i ve znamení „láska, sex a trápení“ (pamětníci ví) – jednak zvlčilý klatovský koloběžkář sexuálně poznamenal své spolužačky, dostalo se nám i návodu na využití scaybortu při sexuálníh hrátkách (chudák slečna, co takhle bude ležet na gripu) a mohutným flashbackm se připomíná sám Ryan Sheckler se svými tipy jak být správnou přítelkyní pro scaybortistu.
Suchou nit nenecháme ani na fingerboardingu – jednak Red Bull si vzpomněl, že to vlastně existuje, tak nechal svou plechovku udělat flip frontbor na storýčkách a když vidím na Insta firmu vyrábějící fingry s designem „legendárních scoot triků“ tak už jen propadám v zoufalství a marně hledám jazykem v zubu kyanidovu kapsli.
Třešničkou na dortu je pak klientský testimonial Dana Rahmana pro iÚčto. Vlastně by to asi nebylo nic proti ničemu, kdyby iÚčto necililo tu reklamu na scaybordisty, jelikož se mi to sešlo asi z 5 stran a tolik nadějných startupistu ve své sociální bublině rozhodně nemám…
Když na to koukám zpětně, tak to byl vlastně dobrý rok. Teda v 99,999% ohledů to stálo úplně za hovno, ale scaybordinku se letos dařilo jak nikdy. A za to bych vám všem, kteří jste posílali pravidelný prohřešky proti dobrému vkusu, chtěl moc poděkovat!!! ❤️