Top 5 scaybordink 2019 fails

V loňským roce jsem spustil veřejnou galerii, nebo spíš databázi komerčního využití skateboardingu. K mýmu překvapení se toho sešlo zejména díky vašim hlášením strašná kupa – skoro 200 příspěvků.

Lze tam vypozorovat určitý trendy, a proto jsem pro vás připravil to nejlepší z loňskýho reklamního vyjebávání se skateboardingem ve snaze o zvýšení atraktivity značky.

Nealko drinky

Marná snaha, dělat u nás reklamu na nealko pití pro národ 10 milionů alkoholiků, to je sakra těžká disciplína. Ať už jde o destilovaný pivo, nebo slazenou vodu. Jelikož se cyklisti kupodivu jako ideální cílovka neuchytili, je čas zamířit na mladší publikum v elasťákách. Ideální je přirozeně zvolit lifestylové médium blízké mladé generaci – takže Insta a Insta podle 5 let starejch pouček vyžaduje vlastní hešteg, tudíž jsme letos #pilinulu a potom se #hejbalijakobublinky. Krásně blbé. Efekt podle mě nula…

Samsung

Korejský výrobce mobilů letos „slušně zabíjel“, abychom nevypadli ze slangu cílovky. Ať už se jedná o reklamu na Alze, kde týpek nejdřív dopadne a teprve pak roztáčí heelflip, nebo naprosto luxusní a veskrze přirozený blunt stall na Stalinský trojce.

České Dráhy

Tradiční český dopravce to letos neměl vůbec jednoduchý, protože mu do jeho rybníčku začalo konečně strkat nos víc soukromých konkurentů, tudíž musel zahrát na emoce nějakou sázkou na jistotu.

– „Co takhle propadovat v outdooru, že se ve vlaku dá chrápat a dát k tomu fotky lidí v křeči?

-„Bingo! Teď už jen vymyslet, jak to vtipně pojmenovat. Co to je za skrčenýho dementa tady? Co to má jako bejt?“

-„Já nevim. Já byl vožralej a na tom focení sem nebyl. Ležel jsem v dost podobný poloze doma. Hele a co kdybysme k tomu napsali, že to je skejťák…?“

[zvuk sypajících se peněz]

Obracení na víru

V době mobilů, her a YouTube mají děcka tendenci zanedbávat katechizmus a praktikování víry. Do toho se jim ještě navíc nechce mít s posly víry pohlavní styk, to už chce těžkej kalibr, aby se ty ovečky nerozutekly. Nemusí tě osvítit ani Duch Svatej, aby sis dal dohromady, že klíčem k srdcím nevěřících Tomášů je kus dřeva na kolečkách. Bum ho tam a pochválen buď panježiškristus až na věky!

Andrej Babiš and fat kids

Svébytnou kategorií scaybordinku je pak mediální působení pane Bureše. Tady jsme si zvykli, že je do dna daleko, ale o to kvalitější content nám tým Marka Prchala servíruje. Kdybyste po mě chtěli současný český scaybordink popsat ve dvou fotografiích, dal bych tam bez dalších slov tyhle dvě…

BONUS: Bavorský motor-werk

Viděl jsem kočku snést vejce, hada mluvit francouzsky i Tomia Okamuru křtít desku Ortelu. Ale tohle….TOHLE….TO SEM KURVA JEŠTĚ NEVIDĚL!

Představuju si, že to probíhalo to nějak takhle:

[Děj se odehrává v zasedací místnosti v BMW headquaters v Mnichově. Za stolem sedí dva úspěšní manažeři v oblecích. Sekretářka do místnosti uvádí mladšího muže z kreativní agentury.]

Herr BMW 1: Guten Tag, haben Sie unsere nová global reklama fertig?

Týpek: Jo. Přišli jsme se super konceptem! Odvyprávím vám storyboard: Začínáme záběrem z dronu na auto. Najednou za ním vyjede kohout na skejtu a udělá kickflip! – střih – žena otevírá auto mobilem – střih -lidi jedou v autě a užívají si jízdu na závodní dráze- střih – kohout skitchuje za autem na skejtu – střih – auto projíždí cílovou rovinou a kohout na skejtu dělá v hroznejch bombách switch pressure flip – konec!

Herr BMW 2: Mmmmhm. Na ja, gut! A kolik to bude stat Evro?

Týpek: Tak produkce milion až dva a pak desítky milionů za média…..

Herr BMW 1 [rozepíná si kalhoty]: To je WUNDERBAAAAR!!!!!

[ozývají se zvuky otevíraného šampaňského, ze stropu srší zlaté flitry, celé to končí hromadným sexem v zasedací místnosti]

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s